

Intervenció a l'aula
Room és un joc per posar en pràctica les habilitats socials i regles bàsiques dels jocs de taula, així com per potenciar el gust a la lectura. És un joc divertit on fent servir l'estratègia adequada has d'aconseguir guanyar prenent bones decisions amb les cartes i tenint en compte com pots fer la guitza als altres jugadors perquè no guanyin.
El jugador inicial determina un pal per saber de què anirà la ronda (roba, menjar o llibres). Per ordre, cada jugador decideix si jugar una, dues o tres cartes de la seva mà. El jugador amb més elements del pal indicat guanya la ronda. A més, pots fer servir les cartes especials per robar o intercanviar cartes amb els teus companys. Al final d'una volta sencera, el jugador amb més monstres entre les seves cartes puntuades guanyarà la ronda.
És adequat per Cicle Mitjà i Cicle Superior en moments d'esbarjo i de compartir estones amb el grup. És un bon recurs per a tenir a la ludoteca d'aula i del pati.
En aquest joc es treballa les habilitats socials i primeres regles dels jocs i ajuda en el vincle entre els iguals i l'adult.
També et pot agradar